De klant aan het woord; Cheray van Ilios Reizen
Cheray;” Wij hebben destijds voor 1TIS gekozen omdat wij op zoek waren naar een veelzijdig systeem. Wij wilden onze website, klantendatabase, inkoopcontracten en offertes vastleggen en / of ook genereren. Ons doel was om door processen te gaan automatiseren, efficiënter te gaan werken en per medewerker een hogere arbeidsproductiviteit te behalen. De tijd die wij als winst terug zouden krijgen, wilden wij stoppen in onze klanten om hen meer aandacht te kunnen geven, zonder dat we afgeleid werden door backoffice taken. Dit doel is inmiddels ruimschoots behaald en wij weten nu niet meer beter, dan vanuit automatisering werkprocessen te stroomlijnen.
Het spannende destijds was wel om ‘oude werkprocessen en gewoontes’ los te durven laten; je weet hoe je iets hebt ingericht en je weet niet, wat je gaat krijgen in de nieuwe situatie. Wij zochten een systeem dat ook in de toekomst doorontwikkeld zou gaan worden en wat met de tijd meegaat. Bij 1TIS hadden we hier zeker vertrouwen in en in de dagelijkse praktijk zien we dit nu nog steeds terug. Deze doorontwikkeling heeft voor ons als grote voordeel dat wij continu nieuwe mogelijkheden krijgen.
Wij hebben destijds intern iemand verantwoordelijk gemaakt voor het systeem, waardoor wij overzicht houden en onze wensen gestructureerd met 1TIS worden gedeeld.
Al onze medewerkers werken met heel veel plezier met 1TIS. De software is heel betrouwbaar en storingen komen eigenlijk niet voor.
Ook hebben wij erg goed contact met de medewerkers van 1TIS, ze kunnen ons goed ondersteunen bij de implementatie van nieuwe functionaliteiten en bijvoorbeeld bij het verwerken van ingewikkelde contracten van onze leveranciers. Er wordt oprecht meegedacht en dat ervaren wij als zeer prettig.
Samen met 1TIS sparren we over onze wensen en het toepassen van deze nieuwe functionaliteiten. Als er vraagstukken zijn over onze website of over onze online marketing, dan wordt er volop meegedacht.
Doordat 1TIS gespecialiseerd is in de reisbranche, zien wij heel veel verschillende mogelijke oplossingen voorbij komen. 1TIS helpt ons de goede richting op, ook als het niet direct te maken heeft met GRIP, het softwareproduct. Dit ervaren wij als bijzonder prettig.”
Het spannende destijds was wel om ‘oude werkprocessen en gewoontes’ los te durven laten; je weet hoe je iets hebt ingericht en je weet niet, wat je gaat krijgen in de nieuwe situatie. Wij zochten een systeem dat ook in de toekomst doorontwikkeld zou gaan worden en wat met de tijd meegaat. Bij 1TIS hadden we hier zeker vertrouwen in en in de dagelijkse praktijk zien we dit nu nog steeds terug. Deze doorontwikkeling heeft voor ons als grote voordeel dat wij continu nieuwe mogelijkheden krijgen.
Wij hebben destijds intern iemand verantwoordelijk gemaakt voor het systeem, waardoor wij overzicht houden en onze wensen gestructureerd met 1TIS worden gedeeld.
Al onze medewerkers werken met heel veel plezier met 1TIS. De software is heel betrouwbaar en storingen komen eigenlijk niet voor.
Ook hebben wij erg goed contact met de medewerkers van 1TIS, ze kunnen ons goed ondersteunen bij de implementatie van nieuwe functionaliteiten en bijvoorbeeld bij het verwerken van ingewikkelde contracten van onze leveranciers. Er wordt oprecht meegedacht en dat ervaren wij als zeer prettig.
Samen met 1TIS sparren we over onze wensen en het toepassen van deze nieuwe functionaliteiten. Als er vraagstukken zijn over onze website of over onze online marketing, dan wordt er volop meegedacht.
Doordat 1TIS gespecialiseerd is in de reisbranche, zien wij heel veel verschillende mogelijke oplossingen voorbij komen. 1TIS helpt ons de goede richting op, ook als het niet direct te maken heeft met GRIP, het softwareproduct. Dit ervaren wij als bijzonder prettig.”