1TIS verwelkomt De Griekse Gids als nieuwe klant.

'De Griekse Gids wil reizen weer persoonlijk maken en naar een hoger niveau tillen. Dit doen we door intensief klantcontact en met reizen die precies afgestemd zijn op de wensen van onze klanten. Wij willen namelijk al onze tijd steken in onze klanten en niet in de administratie. Wij investeren daarom veel in automatisering en houden zo meer tijd over voor onze klanten.

Ons huidige boekingssysteem biedt onvoldoende flexibiliteit en agility om aan onze eisen te kunnen voldoen. Na een zoektocht bleek 1TIS met haar softwaresysteem genaamd GRIP en haar modulatieopbouw goed aan te sluiten bij onze modulaire aanpak. Hiermee zijn wij nu in staat om onze processen verregaand te optimaliseren met een enorme tijdwinst tot gevolg. Daarnaast is GRIP een “open” systeem, waar prima mee te integreren valt wat handig is voor de lancering van onze nieuwe website.Naast de technische gemakken is GRIP voor onze medewerkers vooral ook een heel fijn systeem om mee te werken. We kunnen nu veel sneller en effectief de dromen van onze klanten waarmaken', aldus Jorgos Nikolidakis directeur eigenaar van De Griekse Gids.