Een nieuw modulair Klantportaal
Datum: 6 december 2024
In het kader van productontwikkeling is er een gloednieuw klantportaal beschikbaar.
Dit vernieuwde klantportaal biedt veel nieuwe extra's.
Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om het in te zetten als een loyalty-systeem. Je kent statussen toe aan klanten, zoals bijvoorbeeld een gold of silver-member en met deze segmentatie ga je met je marketing aan de slag.
Je kunt klanten statussen meegeven, speciale kortingen geven en persoonlijke promotiecodes afgeven.
De klant logt in , in zijn eigen klantportaal en ziet hier al zijn documentatie inzake zijn reis, offertes of eerder gemaakte boekingen. Maar ook informatie inzake de betalingen.
De klant wordt op maat voorzien van self-service en kan ook vanuit dit portaal direct communiceren met de organisatie.
Leads registreren
Ook is er nu de mogelijkheid een klant registratiepagina te maken. Op deze pagina kunnen leads en prospects hun gegevens achterlaten en worden deze direct aangemaakt in onze software als een nieuwe klant.
Tevens kan hier automatisch een nieuwsbrief inschrijving en een klanttype aan gekoppeld worden, waardoor je direct aan de slag kunt, met verdere marketingactiviteiten op de lead. Zoals het koppelen van klantspecifieke promoties. De geregistreerde klant ziet zijn promoties dan weer door in te loggen op zijn klantportaal.
Wil jij meer weten over onze modules en bouwstenen? Contacteer ons via informatie@1tis.nl.