Klant aan het woord - Health Holidays
Datum: 15 augustus 2023
Deze keer laten we onze klant Health Holidays met sales & marketing manager Nicole van der Sligte aan het woord.
‘Health Holidays is gespecialiseerd in gezondheidsreizen. Op onze locaties in Portugal, Turkije en op het Canarische eiland Fuerteventura bieden wij onze gasten een sapkuur met een sportprogramma in een prachtige omgeving onder betrokken en professionele begeleiding. Op reis met Health Holidays is de klant weg van de dagelijkse stress én maken wij samen een belangrijke reset naar een gezonde levensstijl.
De klant kan eindelijk zijn hoofd leegmaken, komt volledig tot rust en voelt zich fitter en vitaler. Tijdens deze Health Holiday ontgift het lichaam, dit verbetert de gezondheid én krijgt de klant nieuwe energie. Bovendien neemt de klant de nodige kennis mee naar huis, zodat deze nieuwe levensstijl wordt doorgezet in het dagelijkse leven.
Via positieve verhalen van andere reisorganisatoren zijn we bij 1TIS gekomen. We beschikten over een verouderd eigen systeem, welke niet meer te upgraden viel. Wij hebben voor een samenwerking met 1TIS gekozen vanwege de ondersteuning en de voortdurende ontwikkeling van de software.
De samenwerking met 1TIS bevalt goed, de servicedesk reageert snel en zijn hulpvaardig. Het kunnen automatiseren van processen is het grootste pluspunt van de software. Daarnaast zijn de mogelijkheden van de software zeer divers en biedt het een duidelijk inzicht in alle boekingen. De software schept duidelijkheid, biedt overzichtelijkheid en bespaart tijd in de dagelijkse werkzaamheden.
De software heeft meer flexibiliteit aangebracht in het boekingsproces (onze gasten hebben meer keuze), meer zekerheid op de winstmarge (middels het gebruik van een API voor inkoop tickets) en een tijdsbesparing op de werkprocessen.
Wij raden de software van 1TIS ook zeker aan richting andere reisorganisaties, omdat het zoveel verschillende mogelijkheden biedt, waardoor het eigenlijk voor elk bedrijf interessant is.
Ik verwacht dat 1TIS zich blijft ontwikkelen, zodat het up-to-date en relevant blijft voor de reisbranche. Voor ons betekent dit dat wij functionaliteiten zullen blijven toevoegen en de werkprocessen nog beter kunnen gaan automatiseren. Dit zal uiteindelijk, naast een tijdsbesparing, ook tot meer boekingen en daarbij een omzetverhoging leiden’.