Wij zijn de softwareontwikkelaar voor de reisbranche en optimaliseren het volledige werkproces; het verkopen van de reizen én het organiseren van de backoffice.
De module Algemeen bestaat uit onderstaande bouwstenen;
GRIP basis
Deze bouwsteen is de basis van GRIP. Hiermee kun je inloggen, krijg je toegang tot het Dashboard en het gebruikersbeheer.
Een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening is het sparren met onze klanten om samen ontwikkeloplossingen te bedenken en te realiseren.
Rico van Loenen, Directeur/Eigenaar 1TIS
Onze slogan is 'Asia Travel Tours uw reis, onze aandacht' en hier horen goede samenwerkingspartners bij. Vandaar dat de keuze is gevallen op 1TIS om een solide softwareleverancier te omarmen die 100% gespecialiseerd is in de reisbranche.
Iwan Lalji, Directeur Asia Travel Tours
1TIS heb ik jaren geleden in een eerder project leren kennen als een dynamische partner die heel dicht bij de touroperator staat. Na onze pilot en lang beraad is de keuze gevallen op 1TIS als ideale partner.
Samir Soultani, Directeur Sultan Travel
Met onze software & kennis stellen wij je in staat een aantoonbare voorsprong te nemen in een continu veranderende markt.
Misja Roeleveld, Teamleader en Projectleider 1TIS
Wij hebben voor 1TIS gekozen vanwege het feit dat het een front-end en back-end pakket in één is, dus geen gedoe met het heen en weer schieten van data, voorraden en prijzen.
Guido van Schagen, Directeur Estivant Vakanties
Meedenken, oplossingen bedenken, goed en snel reageren op onderhoud – en support vragen, een prettig en overzichtelijk pakket om mee te werken, dat is 1TIS. Bij 1TIS heb je het gevoel onderdeel te zijn van een grote familie die allemaal meedenken en werken aan het onderhouden en verbeteren van je reserveringssysteem en je online performance.
Michel Leijen, Directeur Het Frankrijk Huis
De keuze voor 1TIS was vrij eenvoudig: er zijn niet veel systemen die een complete oplossing bieden voor de afhandeling van zowel groepsreizen als individuele reizen en maatwerk én daar ook direct een weboplossing bij leveren. Dat het team van 1TIS daarnaast ook nog eens onze taal spreekt, de taal van de reisbranche, is echt een hele grote plus!
Mireille Kenter, Marketingmanager bij SRC Reizen
De software van 1TIS is het hart van onze organisatie. Rico en zijn team nemen deze verantwoordelijkheid heel serieus. Blij dat we zo’n betrouwbare partner hebben gevonden. Doordat 1TIS constant blijft innoveren en vernieuwen zijn wij afgelopen jaren in staat geweest om onze dienstverlening te perfectioneren.
Rick ter Laak, Directeur Ilios Reizen
Het softwaresysteem van 1TIS is zeer gebruiksvriendelijk. Het stelt ons in staat onze boekingen goed te beheren en onze klanten optimaal te kunnen bedienen.
Het team van 1TIS is zeer behulpzaam en weet raad met onze, soms afwijkende, verzoeken
Joanne Deckers, Teamleader André Rieu Travel
Met het busreizenproduct loop je tegen diverse operationele zaken aan, zoals het willen indelen van de bussen met vaste vooraf gereserveerde stoelen voor de passagiers. Lijsten van de busindeling voor de chauffeurs. De kamerlijsten voor de hotels. Alle wensen en diëten voorafgaand kenbaar maken aan de hoteliers. Met de software van 1TIS kan dit allemaal.
Richard Smits, Directeur Maaskant Reizen
Ondanks dat ik als zelfstandig reisadviseur nog in de opstartfase zit, wil ik het gelijk goed aanpakken. Bij 1TIS is het mogelijk om door middel van modules en bouwstenen je eigen backoffice software samen te stellen. Voor mij is gebleken dat 1TIS goed meegaat met de ontwikkelingen en wensen vanuit de markt, waardoor de software erg toekomstbestendig is.
Daan Blanket, Directeur Miradouro Travel
De grote pluspunten van het werken met 1TIS is dat het ons meer efficiëntie heeft gegeven, werkprocessen zijn versneld en een beter overzicht van alle lopende projecten en het werk minder foutgevoelig is.
Silvie Sweegers, Directeur Tiara Tours
Als jij als reisbedrijf voorop wilt lopen in de markt, dan ben je bij 1TIS aan het goede adres.
Jitske Roos, Sales & Marketing 1TIS
We leveren software, maar eigenlijk bieden we je een kans om een voorsprong te nemen op je concurrent.
Richard van Heulen, Projectleiding & Ondersteuning 1TIS
1TIS blijft continu de software doorontwikkelen en daarmee de gebruikers telkens nieuwe functionaliteiten bieden die hen weer kunnen helpen met de verdere groei van het bedrijf. Onze software staat dus niet stil.
Patrick van Vugt, Sales & Marketing 1TIS
Het werken met de backoffice software van 1TIS, genaamd GRIP, voelt als maatwerk terwijl het dit niet is. De lijnen zijn kort en er wordt proactief meegedacht. Dit bevalt ons uiteraard. Het grote pluspunt van GRIP is, dat het een totaalpakket is inclusief CMS en continu wordt doorontwikkeld.
Pieter Melieste, Manager Touroperating ACSI
Naast de technische gemakken is GRIP voor onze medewerkers vooral ook een heel fijn systeem om mee te werken. We kunnen nu veel sneller en effectief de dromen van onze klanten waarmaken.
Jorgos Nikolidakis, directeur De Griekse Gids
Het backoffice softwaresysteem van 1TIS is heel compleet en sluit aan bij de daadwerkelijke praktijk. Door studenten hier nu al kennis mee te laten maken, weten zij wat hen na hun studie te wachten staat.
Marielle Derksen, docent Travel & Hospitality de Landstede Zwolle
De samenwerking met 1TIS bevalt ons heel goed, de servicedesk reageert snel en is hulpvaardig. Voor ons is het kunnen automatiseren van processen het grootste pluspunt van de samenwerking. De mogelijkheden van de software zijn zeer divers en bieden een duidelijk inzicht in alle boekingen. Ook bespaart het veel tijd in de dagelijkse werkzaamheden.
Nicole van der Sligte, Sales & Marketing manager Health Holidays
De combinatie van een standaardsysteem en eigen maatwerk werkt voor ons heel prettig. Je hebt voordeel van nieuwe functionaliteiten die ontwikkeld worden omdat ze voor meerdere bedrijven interessant zijn én je kunt je eigen functionaliteiten toepassen. Wat daarnaast heel belangrijk is, 1TIS is reisbranche specialist. 1TIS spreekt onze taal, dat praat een stuk makkelijker.
Karin Kramer, eigenaar Campers Down Under
Sinds we met GRIP werken hebben we veel beter inzicht in de omzetten en de werkzaamheden die per boeking moeten gebeuren (actielijsten). Daarnaast hoeven onze reisspecialisten veel minder tijd te spenderen om reisprogramma’s te maken, waardoor ze meer tijd kunnen besteden aan de communicatie met de klant. Dit leidt tot meer boekingen en dus meer omzet. Tevens worden er minder fouten gemaakt, doordat er minder handmatig wordt gedaan. Ook dit leidt weer tot meer boekingen en dus meer omzet.
Roeland Wassink, eigenaar AsiaDirect
Door de ontwikkeling van de software kunnen wij onze bedrijfsprocessen en bijvoorbeeld de customer journey van de klant blijven optimaliseren, met als doel alle werkzaamheden zo efficiënt mogelijk uit te voeren en te implementeren.
Hillegonde van Vliet, eigenaar Fital Vakanties
In onze dagelijkse werkzaamheden biedt de backoffice software GRIP ons een goed overzicht in de statussen van onze klanten, het is een makkelijke communicatietool voor alle collega’s. 'We werken met een wereldwijd team en kunnen via GRIP heel fijn samenwerken.
Caroline de Greeff, eigenaar Fair2
1TIS heeft ons vanaf het begin van onze samenwerking verrast met de mogelijkheden die haar softwarepakket kan bieden. De samenwerking is dan ook bijzonder prettig. Ik kan andere reisbedrijven ook zeker aanbevelen om met 1TIS samen te gaan werken. Het is nog steeds onze mening dat 1TIS voor hetgeen wordt geleverd, de beste prijs heeft.
Steven Oppenheim, eigenaar Oppenheim Travel
De samenwerking met 1TIS ons meer omzet met hetzelfde aantal reisagenten opgeleverd. Ook heeft het ons meer inzicht gegeven in de werkprocessen en professionalisering van onze services.